Sergio Marey




Proxectos

Persoais

       Relembrando a Trini
       Deus te livre
       •
Romería de Jeremías
       • Sorpresa no trigo
       • Viva Luceiro da Alba
       • Todo o mundo é contra min-eh

       • Cruceiro a santa Librada e demáis mártires               disidentes
       
Rural e tradición, un fogar en igualdade
       •
Que é Galiza?
       • Crucifixión
       
Escordadura sentimental
       • Las cartas sobre la mesa,  la memoria del                     Nunca  máis
       
Decreto 79/2010
        Píntame unha paliza
       • Espantallo
       • Luísa
       • Contratempo
       • Vermuth
       • Pestanas Postizas
       • Adeus


Solaina

Galería

        Una niña con tetas
       •
Una casa a punto de cruz

       •
Fly me to the moon

        Olladas a endometriose
        As 7 e 7
        Rosalía no Barrio
       
Grelería na Solaina
        A Palleira
        Estar pensando na morte da becerra
       • Viesca de reflexión
       
Pluriempleada o muerte
       • Correr e Cantar
       
Streetviewcompostela
        Eólica así Non!
       • Cravos coma toxos
       
O Furancho
        Tradicións 2.cuir
       • Ciclo Colusión
        Feira da bágoa   
       Maquillaxe
       • Ciclo Mexer


Bio →

Contacto 

TODO O MUNDO É CONTRA MIN-HE




                   Peza performativa en contrucción realizada durante as Residencia Paraíso do Colectivo RPM en Vimianzo (A Coruña)
Todo o mundo é contra min-eh
moreno porque te quiero.  
Todo o mundo é contra min-eh  
y yo contra el mundo entero
 

Todo o mundo é contra min-eh é un proxecto mediante o cal quero levar á práctica artís tica, a investigación que realicei no 2023 sobre o colectivo LGBTIQA+ na música tradicio nal galega. A partir deste estudo, publiquei un ensaio no que reflexiono sobre a impor tancia do folclore galego para o colectivo en Galiza, e como este se converte nun espazo seguro para o mesmo.  

Son unha persoa non-binaria que sente a nosa tradición musical como un espazo onde SER, como un lugar de liberdade, igual que moitas personas do colectivo. Non é algo de agora. Esta liberdade ten unha historia. O noso folclore é liberdade porque antes tamén o foi. Debemos repensarnos e repensar a maniera na que o fumos contruíndo. Herdamos unha tradición musical, ¿pero de que manera? ¿É real? Mirar ao folclore dende unha perspectiva queer, é a fin deste proxecto.  

Quero romper coa memoria creada, cos cementos diso que nos fixeron creer que era a nosa tradición. Para ilo parto do verso “Todo o mundo é contra min-eh”, pertencente a unha das coplas máis coñecidas da música galega. Un verso recollido a unha persona disidente, algo que descubrín durante a miña investigación, algo que fóra esquecido. É importante que recordemos, pero dende a crítica. Debemos preguntarnos sobre eses recordos. Cuestionarnos que se por exemplo a mayoría das pandereteiras eran mulleres e cantaban a mulleres, algunha era lesbiana?; ou, por que as coplas de amor as lemos sempre dende unha perspectiva cishetero?; ou, ¿sabemos si homes bailaban con homes?  

Así, este proxecto busca unha reflexión social arredor do que entendemos por tradición, por cultura galega. Quero mostrar a importancia da memoria, de como se crea e se cons trúe. A importancia da memoria para entender onde estamos e de donde venimos. A importancia da memoria para entendernos.